MÓZG AKTYWACJA | Koncentracja mózgu – jak ją poprawić?
407
single,single-post,postid-407,single-format-standard,ajax_updown,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-7.5,wpb-js-composer js-comp-ver-4.5.3,vc_responsive

Koncentracja mózgu – jak ją poprawić?

20 Mar Koncentracja mózgu – jak ją poprawić?

Dziś pierwszy dzień wiosny! Nadchodzi więc czas, by podejmować mnóstwo fascynujących aktywności na świeżym powietrzu! 

Czy wiesz o tym, że twój mózg zużywa duże ilości koenzymu Q10 podczas codziennej aktywności?

Dla przypomnienia – koenzym Q10 to substancja, która umożliwia wytworzenie energii niezbędnej do życia komórek budujących twój organizm  z substancji odżywczych pobieranych przez ciebie wraz z pożywieniem. Koenzym Q10 wytwarzany jest w komórkach i może być też dostarczany do organizmu z pożywieniem lub suplementami diety. Na skutek stresu, choroby i starzenia się organizmu, obniża się jego ilość w komórkach.

W okresie wytężonej pracy umysłowej, koenzym Q10 wspomaga większą produkcję energii i umożliwia efektywną pracę mózgu. Zdaniem amerykańskiego naukowca dr. Elkashefa, troska o zwiększone spożycie produktów zawierających koenzym Q10, niesie korzystny wpływ na zapamiętywanie nowych informacji, kojarzenie oraz koncentrację. Ponadto przeciwdziała zmęczeniu i dodaje energii, dzięki czemu w krótszym czasie możemy opanować skomplikowane zagadnienia.

Pamiętaj – przed wyborem suplementu zawierającego koenzym Q10, upewnij się, że jest to produkt najwyższej jakości, czyli: objęty badaniem (np.Q-Symbio), organiczny, zawierający przynajmniej 100 mg koenzymu Q10, najlepiej w formie oleistej i nie zawierający cukru.

Brak komentarzy

Dodaj komentarz